Toitlustamise nädal 10.05-14.05
Esmaspäev
10.05
Teisipäev
11.05
Kolmapäev
12.05
Neljapäev
13.05
Reede
14.05
Hommikusöökpiima-mannasupp, võisepik singiga, apelsinilõiksidrunitee, riisihelbepuder, vaarikad, värske kurgilõiktee (mahe), viieviljapuder, moos, viinamaritee (mahe), kaerahelbe (mahe), täisterapuder, moos, banaankakao, moosisai, soe juustusepik, arbuusilõik
Vitamiinipausõunporgandilõikarbuusilõiklillkapsaspirn
Lõunasööktatrapuder, kanakaste, tomati-punase sibula salat, leib, piim (koolipiim)borš kapsa ja kartulitega, hapukoor 20%, võileib, jogurti - puuviljatarretiskeedetud kartul, värskekapsa-hakklihahautis, leib, piim (koolipiim)kalasupp, hapukoor 20%, võileib, mannavaht, piim magustoidulekeedetud kartul, guljašš, kaalikasalat, leib, piim (koolipiim)
Oodemorss, ahjukartul, ürtidega külm-koorekastetee, paneeritud kalafilee, värskekapsa-porrulaugusalat, leibpiimaklimbisupp, jahuklimbid, võisepik juustugatee, riisisalat, leibsuvikõrvitsa – lillkapsapüreesupp suitsujuustuga, võisepik vorstiga