MIS ON PROJEKTÕPE?
Projektõpe on aktiivõppe meetod, kus õpetaja disainib õpiprojekti, mille käigus õpilased omandavad õppekavaga seotud teadmised ja oskused. Projektõppe käigus otsitakse vastust väljakutsuvale elulisele probleemile ning demonstreeritakse seda läbi mõjusa lõpp-produkti.
Mida projektõpe juurde annab ja miks me projektõppe vormi kasutame?
TÄHENDUS JA MOTIVATSIOON: Projektõpe annab sügavad teadmised ja õppimisele tähenduse. Projektõpe lubab õpitut rakendada ja seeläbi paremini mõista, isiklikult seotuks saada ning emotsionaalselt kogeda.
OSKUSTE ARENG: Projektõpe loob konteksti ja praktiseerimise võimaluse oluliste oskuste kujunemiseks. Arenevad kriitiline mõtlemine, oskused suhelda ja koostööd teha ning võimekus ennast juhtida. Läbi projektõppe tegevuste toetatakse õpilaste aktiivsust ja motivatsiooni.
Meie projektid 23/24 õa:
1. – 2. klass: teemapõhine õpe ehk üldõpetus
3. klass: * Luuleraamat „Eesti – mu kodumaa“ - eesti keel, kunstiõpetus
4. klass: * Miks ja kuidas prügi sorteerida? - matemaatika, tööõpetus, inglise keel, loodusõpetus * Mis on koomiks? - eesti keel, inglise keel, kunstiõpetus
6. klass: * „Kuidas tunned puid enda ümber?“ – töö- ja tehnoloogiaõpetus, loodusõpetus, matemaatika, käsitöö * “Pal tänava poisid” ekraanil – eesti keel, kirjandus, arvutiõpetus
7. klass: * „Mis on kala sees?“ – matemaatika, bioloogia, töö- ja tehnoloogiaõpetus, kokandus, arvutiõpetus, kunst. * “Kaitse end ja aita teisi” * “Kooliolümpia” - matemaatika, kehaline kasvatus
8. klass: * „Mida teeb toit ja liikumine minu kehaga?“ – füüsika, inimeseõpetus, kokandus.
9. klass: * „Kuidas valmib ajaleht?“ ehk HOKO nr. 3 valmimine – eesti keel, kirjandus, inglise keel, arvutiõpetus.