Eelmisel neljapäeval võis kooli pealt leida erinevaid taimepilte ja õhinal õpilasi, sealhulgas ka õpetajaid. Õpetaja Kristi peitis kooli peale 56 erinevat pildikest taimedest, mille hulgas oli väga tuntuid (võilill, sinilill) kui ka selliseid, mis näevad erilised välja, aga nimi ei ole kerge tulema (kevadine seahernes, kaunis kuldking). Kõik huvilised said endale bingolehed, kuhu sai leitud taimede nimed kirja panna. Osaleda said kõik, kes huvi tundsid. Oli neid, kes pusisid üksi, aga tekkis ka paare. Kavalamad kasutasid ka klassides olnud õpetajate abi. Tagasi jõudis 7 bingolehte, kus silmapaistvamad olid Ako 30 punktiga ja Eret 27, poodiumile jõudsid ka Ekke ja Romet, kes said koos 20,5 punkti. Kiitust väärivad ka Marta ja Katharina, Lisette, Kreet ja Regina. Loodusringis teadmiste proovile panek jätkus ning erinevate ülesannetega prooviti kõigile taimedele nimed juurde saada. Samuti lisas õpetaja Kristi kõigile mängimiseks teemakohase Kahoot-i, et kõik huvilised oma teadmisi kontrollida saaks. Kahoot oli rõõmustavalt edukas ning lisaks õpilastele said hasardist osa ka lapsevanemad ning õpetajad, kes samuti Kahoot-i mängisid.
Esmaspäeval leidis aset rahvusvaheline puslepäev. Selle raames leidis kooli pealt erinevates nurkades erinevaid puslesid ja mõttemänge, mille kallal vahetundides või bussi oodates pusida. Rõõm oli näha, et pusled leidsid ka huvilisi, seega jätsime rõõmuga pusled välja ka pikemaks. Julgustan huvilistel ka edaspidi vahetundide pusledega sisustada!
Täna tähistasime Eesti kirjanduse päeva. Sel aastal on põhjust keskenduda eesti muinasjuttudele ja mütoloogiale, kuna ümmargused tähtpäevad on meie kunstmuinasjuttude rajajal Juhan Jaigil, tüvitekstidest aga August Kitzbergi teosel “Libahunt”, Edgar Valteri teosel “Pokud” ning eesti vanasõnade ja mõistatuste ilmumisel raamatutena. Holstre Koolile kohaselt lahendasime uhke kirjanduse päeva aktiivselt liikudes. Mängisime täna pärlimängu, kus 6.-9. klass sai A. H. Tammsaare elulookirjelduse ning 1.-5. klass Pokude raamatust võetud tekstide põhjal kooli ümbrusest küsimusi otsida ning nendele ka vastused anda. Ilm polnud küll ideaalne, kuid ilusat ilma me ootama ei jää ning õpilased said lisaks õues müttamisele ka pead ragistada. Värske õhk ja liikumine paneb mõtted tööle ja aitab ka ülejäänud päevale energiat anda, seega liigume rõõmuga!
Täname kõiki aktiivseid õpilasi ja õpetajaid, kes rõõmuga tegevustes kaasa lõid!